ی به قلاب گیر کرده ی معمولی

خود گول زنک طور!

استیکر ه مخصوص

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ
هزار بار بش گفتم این شکلک ها انقدرام مهم نیستنا بازم هر سری یه چیز تعریف میکنه  میگه اینو گفت بعدش دو تا شکلک خنده گذاشت !یا منم تو جوابش استیکر قهر گذاشتم میگه استیکر مخصوص منه..ن که من استیکر مخصوص نداشته باشماا..منم ی زمانی برو بیایی داشتم(استیکر خنده!) 

استاده امروز برگشت گفت یه چی میگم عاویزه گوشتون کنین : هرگز تو نوشته هاتون از زبان گفتار استفاده نکنین..یکم نگاش کردم  با چشام گفتم چرا؟؟ خودش فهمید (استاد بفهمیه در کل ) گفت چون به نوشتار اسیب میزنه یا از همین جوابا ک استادا میدن تو فقط باید نگاشون کنی و ادای قانع شده ها رو دراری...خلاصه همون جا با خودم گفتم برم خونه یه پست بذارم که مشت محکمی باشه در جواب بی جوابان یونی به اصطلاح!
حتی یادمه امروز به دوست دوستم گفتم اره اره همون استیکره که چشاش اینجوریه(در حالی دو تا چشام به سمت چپ متمایلیده شده بود) !اره همینو بفرس واسش!!
خلاصه اگه یه وقتایی حالتون انقدررررررررررررررررر داغونه که دوست دارین اصلا نبوده باشید یا نبوده باشن...حتمنه حتمن که نه ولی با احتمال خیلی unbelievabe ایی یه وقته  انقدررررررررررررررر خوبی میرسه...
اینجاست که باید بگم هوووووووووووووووووووووووووووورا
+ خیلی تلاش کردم محاروه ایی ه مخرب طور بنویسم ...اما بازم حرفای این استادا تاثیرشو داره لامصب!
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ
  • her-nagger-deter

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی